Toimitus & Palautus

Toimitusehdot

Vehicles Import / Ustuonti.fi

Seuraavat toimitusehdot ovat voimassa tehtäessä tilaus puhelimen, sähköpostin tai verkkokaupan välityksellä.

Toimitus
Toimitamme tuotteemme postin,matkahuollon tai rahtipalvelun kautta keskimäärin 3-14 arkipäivän kuluessa, mikäli kaikki tilatut tuotteet ovat varastossamme. Jälleenmyynnissä-/ei varastossa olevien tuotteiden toimitusaika riippuu toimittajasta. Nyt maailmalla vallitsevan tilanteen takia joidenkin tuotteiden toimitusaika voi olla neljä viikkoakin. Asiasta kannattaa aina olla yhteydessä meille puhelimitse.

Toimituskulut (Posti/Matkahuolto) määräytyvät lähetyksen painon mukaan, lähetys voi painaa enintään 60kg. Posti ilmoittaa paketin saapumisesta ja sitä säilytetään postissa 1 kalenteriviikkoa. Isokokoiset ja painavat tuotteet lähetetään Kaukokiidon tai Transpointin kautta tapauskohtaisesti erikseen sovittavan veloituksen mukaan. Tuotteet voi myös noutaa myymälästämme Lohjalta.

Tällä hetkellä maksutapoina ovat klarna, maksukortti, tilisiirto, lasku, bussi- ja postiennakko. Bussi- ja postiennakolla maksettaviin lähetyksiin lisätään kulloinkin voimassa oleva bussi -ja postiennakkomaksu.

Emme vastaa Postin/Matkahuollon/Kaukokiidon tai muun kuljetusyhtiön toiminnasta mahdollisesti aiheutuvista viivästyksistä toimituksiin emmekä näistä mahdollisesti aiheutuvista välillisistä kustannuksista ostajalle.

Jos pakettia ei noudeta, on siitä ilmoitettava meille välittömästi puhelimitse.
Veloitamme lunastamatta jääneistä lähetyksistä tai perusteettomista palautuksista rahti- ja käsittelykulut kokonaisuudessaan jälkikäteen erillisellä laskulla.

Laskutuskulut paperilaskulla laskutettaessa on 10 eur(sis. alv. 24%). Laskutuskulut lisätään aina paperilaskuihin.

Takuu
Tuotteilla on aina vähintään kuluttajansuojalain mukainen 6 kk virhevastuutakuu jos pidemmästä takuusta ei erikseen ilmoiteta/sovita. Lähetyksen mukana tulee kuitti, joka toimii takuutodistuksena. Takuu kattaa valmistus- ja materiaalivirheet, jos tuote on oikein asennettu ja ollut normaalissa käytössä. Asennusta vaativat tuotteet täytyy asennuttaa alan ammattilaisen toimesta. Itse asennettaessa takuu ei ole voimassa.
Mikäli tuotteessa on valmistusvirhe, vaihdetaan se uuteen edellä mainituin ehdoin(emme vaihda tuotetta uuteen, jos asennusta vaativan tuotteen on asentanut joku muu kuin alan ammattilainen).
Maksuturva-palvelu
Valitse maksutavaksi Maksuturva ja siirryt Maksuturvan sivulle, jossa voit maksaa tilauksesi haluamallasi maksutavalla verkkopankissa tai luottokortilla. Sinulla on aina mahdollisuus tarkistaa vastaanottamasi tilaus ennen kuin varat siirretään myyjälle. Palvelu on sinulle ilmainen eikä vaadi rekisteröitymistä. Maksusuoritukset säilytetään turvallisesti erillisillä asiakasvaratileillä suomalaissa pankeissa kunnes ne tilitetään myyjälle. Asiakasvarat ovat erillään Suomen Maksuturva Oy:n omista varoista ja niitä voidaan siirtää ainoastaan myyjälle tai takaisin ostajalle.

Maksuturva – maksut verkkopankkitunnuksilla

Käytössäsi ovat seuraavien pankkien verkkomaksupainikkeet:

Nordea
Osuuspankki
Paikallisosuuspankki
Sampo Pankki
Tapiola
S-Pankki
Ålandsbanken
Aktia
Säästöpankki
Handelsbanken

Maksuturva – maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Us-tuonti Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Suomen Maksuturva Oy.

Suomen Maksuturva Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Suomen Maksuturva Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Suomen Maksuturva Oy on myös maksun saaja.

Maksuturva toimii näin:

  1. Valikoi verkkokaupassa haluamasi tuotteet. Valitse maksutavaksi Maksuturva ja siirryt Maksuturvan sivulle.
  2. Maksa tilauksesi verkkopankissa tai luottokortilla.
  3. Maksuturva ilmoittaa maksusta myyjälle, joka toimittaa tilauksesi. Voit seurata kirjatun lähetyksen kulkua Maksuturvan kotisivuilla tai klikkaamalla vahvistussähköpostissa olevaa linkkiä.
  4. Kun olet vastaanottanut ja tarkistanut tilauksesi, Maksuturva tilittää maksun myyjälle automaattisesti. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille tai lähetys ei vastaa tilaustasi, tee peruutus Maksuturvalle ja saat rahasi täysimääräisenä takaisin.

Jos vastaanottamasi tilaus on kunnossa, sinun ei tarvitse tehdä siitä erillistä kuittausta Maksuturvalle.

Maksuturva informoi ja opastaa sinua sähköpostitse toimituksen aikana:

  1. Maksun jälkeen Maksuturva toimittaa sinulle vahvistuksen maksutoimeksiannosta, joka sisältää myös linkin tilauksen seuranta- sekä peruutustoimeksiantosivulle.
  2. Mikäli toimitustapana on kirjattu lähetys esim. Itellan pakettitoimitus, Maksuturva toimittaa vahvistusviestin sinulle saatuaan tiedon toimituksen vastaanotosta kuljetusyritykseltä. Tässä tapauksessa sinulla on vastaanoton jälkeinen päivä aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Maksuturvalle.
  3. Mikäli toimitustapana on kirjaamaton kirje, nouto tai myyjän oma toimitus, Maksuturva toimittaa vahvistusviestin, kun myyjä kuitannut Maksuturvalle toimituksen lähetyksi tai perille menneeksi. Tässä tapauksessa sinulla on viisi (5) päivää aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Maksuturvalle.

Yhteystiedot:
Suomen Maksuturva Oy
y-tunnus: 2121703-0
Tammasaarenkatu 1
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Klarna Lasku – 14 vrk maksuaikaa

Osta nyt, maksa toimituksen jälkeen!

Maksaessasi Klarna laskulla, voit tehdä ostoksia turvallisesti ja helposti. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja ja maksat aina vasta, kun tuotteet on toimitettu kotiisi.

Saat tuotteen aina ennen kuin maksat.

Maksuaika aina 14 päivää.

Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa korttisi tietoja.

Aina 14 päivän palautusaika etä- ja kotimyyntilain mukaan.

Lataa laskusi osoitteesta klarna.fi

Mahdollisuus osamaksuun.

Laskutusmaksu 0€ joka ostoksesta. Jos maksu myöhästyy, summaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 11.50%. Ostoksen yhteydessä henkilöllisyytesi tarkistetaan. Henkilötietojasi käsitellään henkilötietolain mukaisesti ja niitä voidaan käyttää kiinnostavien tarjousten ja palvelujen markkinointiin.

Osamaksu – Klarna Tili

Voit maksaa tilauksesi osissa Klarna tilin avulla. Klarnan Tilillä maksaessasi Klarna avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tiliä kaupan kassalla tarjotuissa kiinteämmissä maksuaikatauluissa (3-24 kk), kun ostoksesi ylittää 100 €.

Kaikki Klarna Tilillä maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle myös silloin, kun maksat Klarnan Tilillä muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi ja väestörekisteriin ilmoittamasi osoite. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: http://www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia nyt myös käyttämällä Klarnan sähköistä asiakaspalvelulomaketta osoitteessa http://www.klarna.fi

Maksu noudettessa

Noudon yhteydessä maksettaessa kortilla, summaan lisätään 1 % korttimaksusta tulevia kuluja.

Vaihdot ja palautus
Kaikilla tuotteilla on kuluttajansuojalain etämyyntikaupan(verkkokaupasta tilatut tuotteet) ehtojen mukainen 14 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanotto päivästä lukien. Kuluttajansuojalaki koskee vain kuluttaja/yksityishenkilö kauppaa, ei koske yrityksien välistä kauppaa. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa. Osien sopivuus jää asiakkaan omalle vastuulle eikä asiakkaalla ole oikeutta purkaa kauppaa, palauttaa tai vaatia korvausta ehjästä sopimattomasta osasta.

Emme ota vastaan postiennakolla lähetettyjä palautuspaketteja. Paketista pitää selvitä asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, tilinumero ja selostus vaihdon/palautuksen syystä.

Tuotteen palautuksesta ja vaihdosta tulee aina ennen lähettämistä olla erikseen yhteydessä myyjään puhelimitse 041 5355 189.

Jos tuote palautetaan puutteellisena (esim. takuukuitti puuttuu), vahingoittuneena (huonosti pakattuna, pakkaus vahinnoittunut) tai ehjänä takuuhuoltoon ilman että tuote on viallinen, veloitamme aiheutuneesta ylimääräisestä työstä ja kuluista asiakasta huoltohinnaston ja aiheutuneiden kustannusten mukaan.

Tilattaessa koneiden/ajoneuvojen varaosia tai varusteita, tilaajan täytyy ilmoittaa kaikki pyydetyt koneen/ajoneuvon malli- ja yksilöintitiedot. Jos pyydetyt tiedot on puutteelliset tai väärin, tilaajan vastaa toimitetun varaosan tai varusteen oikeellisuudesta.

Pidätämme oikeuden voimassa oleviin hintojen sekä tietojen muutoksiin. Hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24%, ellei muuta mainita. Tuotteiden kuvat ovat suuntaa antavia jos muuta ei mainita.

Maksupalveluntarjoaja Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta